Thursday, March 11, 2010

Last Prize~

okey tadi punya pulun balut hamper lucky table niieee...last2 cam buruk jee gak! aku mmg x kreatif langsung laa..tp takpela aku puas hati sbb nya hasil kerja tangan aku sensorang. leh tahan gak la..member aku zue ckp waaahhh!! besarnya best..huhu taktahu la kalo nak jaga hati aku kan kan.. ni aku upload gamba die..kemain bangga lagi aku sampai snap gamba lagi kot!



Tadaaaa~  konon2 bergaya la gamba tu..heheheh.. ok besok ade reading test mandarin...nak solat maghrib jap..pastu ada appointment dgn encik naif.... huhu cam skima je appointment.. yahooo~ erkkk tp kene study mandarin dulu laaa.. :( anyway congrates to my best friend Zulaimah Salleh on her 5th anniversary... dgn encik boyfriend nya..okey good for you! semoga hubungan korang kekal hingga ke jinjang pelamin dan seterusnya ke akhir hayat~

Zulaimah Salleh

Dan wish aku adalah = semoga cepat skit kawen...da 5thn tu..hint!hint!
okey tu je la..bye~


No comments:

Post a Comment