Wednesday, March 10, 2010

Dinner

Agak lama tak update blog.entry kali ni aku nak stori pasal dinner..dinner this coming saturday..sebut pasal dinner first mesti org pk nak pakai baju ape kan.aku nye simple je.pakai baju yg da sedia ada.tp camne kalo x sesuai dgn theme? terpaksa la sesuai2 kan...theme kitorang adalah masquaerade... erkkk betol ke aku eja? belasah ajela...huhuhu..dan aku skang jadi ajk under biro hadiah..bidang tugas aku kene sediakan 5 hadiah untuk lucky draw..tp bajet die bagi rm15 je satu hadiah so xdpt la nak cari hadiah yg cam bes jek...neway last2 aku beli wall clock je..comel2 da laaa ade promotion da aku berjaya mendapatkan harga nya pada rm10.50 kalau harga original adalah rm21 OK~ huhu.. ok  then aku gak kene sediakan hamper utk lucky table mula die bagi bajet dlm range 80 tolak campo campu and aku berjaya medptkan brg2 less than rm80..balance nya aku beli benda2 lain cam selotep ke, reben ke ape bagai la..not forgetting kene prepare balang untuk lucky draw..total guest adalah dlm 580 orang. so prepare 580 lucky number nye ticket la kan..yg kelakar nya satu hari aku kerat 100 keping so..580 jadi enam hari kan.malas punya pasal..tp prinsip aku adalah keje last minit yg siap pada tepat masanya! hahahaha prinsip yg bole di guna pakai sejak dari sekolah, diploma sampai la degree...biarla org nak ckp ape,malas ke, x snonoh ke ape ke janji aku wat keje, keje aku siap..last minit ke ape ke..nobody prefect..and everybody has their own way k! ape la aku membebel nie..akhirnya kelmarin aku berjaya mencompletekan balang cabutan bertuah tu..mantap..aku bangga dgn diri aku sbb aku telah siap sebelom waktu sepatutnya..patut ke aku delay2 ? hmmm silap plak siapkan awal..larilah prinsip idup aku gini..muhahahaha~ takperla..cumanya yg xsiap adalah hadiah lucky draw ade 2 kotak lagi x balut.ni pun same,satu hari satu kotak aku balut.ni da due hari x usik..kalo usik mesti da siap sebab satu kotak satu hari,due kotak due harila..apela darab pun x pandai ke?? dan lagi satu hamper aku yg cambes nie..bes ke?mcm x jek..makanan dala makanan yg borink2 gitu. takpela janji murah.

Ni gamba balang yng aku bangga2kan tu.



Pastu japgi ni nak kene turun amek barang2 door gift... barang apekah???? tunggu dan lihat..nanti pas dinner aku upload..huehuehueee..~ snarnye aku pun xtahu sgt... bukan dlm aku nye area..ape2 pun japgi pas amek brg2 tu aku sambung nak cite pasal door gift gak. tp ni door gift AKU YG PUNYA MAJLIS.. hahaha mestila kenduri ku..yg tak lame lagi tuuu~ k daaaaaaaaa!

No comments:

Post a Comment