Wednesday, February 17, 2010

today's closing - one ready!

Jam pukul 2.17 PAGI yer..~ sori lupe nak cerita stori aku pegi nilai tadi..semangat sungguh sampai da x buka2 laptop da..anyway, aku beli beberapa barang2 yang cam best je nie..dan sangat la banyak shopping pada hari ini. x sabar2 balik2 je terus mengadap barang2 nie..and finally siap satu hantaran. untuk letak perfume dan adik beradiknya..dari pukul 10 tadi aku rase aku mengadap satu benda ni je..sampai la pukul 2 lebey? goshhh..~ its taking my 4 hours sleep...ZZzzzZZz besok ari yg sibuk! kene tengok artwork lagi sekali..penat..penat...xperla janji puas hati..aku dpt idea ni pun mase pusing2 nilai 3 tadi dgn mak...singgah ke kedai CZ - kalo siapa2 nak cari idea untuk buat hantaran sila lah ke kedai nie.. SANGAT CANTIK DAN UNIK ~ x pernah lagi jumpe di mana2.. ade satu hantaran die decorate untuk jadikan bekas bunga rampai...die pakai so-called-kerang yang femes2 org ske pakai tu~ tp die balut dgn sabut kelapa..dan die ltak da rambu rambai belaka kat dlm..pastu susun bunga kecik2 on top and inside the shell. aku cuba meniru...entahla jadi ke tidak..tp aku sangat puas hati..


 
Sila abaikan objek2 lain


tapi yg aku susun2 perfume tu saje je nak test..siap bertowel2 lagi kan..nanti maybe nak buang towel...nak letak kertas yg org carik2 tu then nak susun shell kecik kat celah2 mane yg boleh...that's my idea for the time being..hehe eceh maklum la suka sgt tukar2 fikiran..xperla kan...can decide later..ok la time to ZZzzzZZZz ~ gudnite!!!

No comments:

Post a Comment